March 11, 2010

resultku~





alhamdulillah walaupun x sehebat rakan2ku yg lain..

March 10, 2010

tips..

sebelum amik result baca :
AL FATIHAH
AYAT KURSI
AL IKHLAS [7X]
AL ALAQ[3X]
AN NAS [3X]


pray 4 my succes~aminn..

March 8, 2010

lusa...invisible~



jangan ditanya kenapa...

 

1:47 pagi...9 mac 2010

ttbe rase nk dgr lagu kt youtube..
layan je~




Jangan ada tidak percaya
Jangan bilang kebencianmu
Hati ini selalu mengharapkan
Kau dan aku bisa bahagia

Air mata disisi ini
Saat kamu jauh disana
Jangan ada selingkuh dusta
Kau dan aku harus setia

Engkau dan aku tidak mahu
Orang ketiga menghancurkan
Karena cinta telah lama disatukan

Kita disini hanya ada
Satu impian paling indah
Karena cinta dan asmara
Kan bertahan

Aku tak bisa menduga hatimu
Andainya bisa ku peluk bayangmu
Diantara kita tidak akan dapat mengganggu

Kita disini hanya ada
Satu impian paling indah
Karena cinta dan asmara
Kan bertahan

Engkau dan aku (engkau dan aku)
Tidak mahu (tidak mahu)
Orang ketiga menghancurkan (menghancurkan)
Karena cinta telah lama disatukan

Disatukan......

March 4, 2010

hati saya x keruan lagi...lagi..dan lagi...

11 MAC 2010
11 PAGI
DI SEKOLAH


apekah???huh!
 
berita smlm membuatkan ak terasa sangat zzzzz...*paham-paham sendiri la*
 
 
"KEPUTUSAN SPM/STAM AKAN DIUMUMKAN PADA KHAMIS INI [11 MAC2010]"


cuak gila~..
 
 
 bleh ke x nak pegi amik result tu?
bleh x tolong jangan tanya sy dapat brape?
 
bleh x saya lupe pasal ni?
bleh ke result tu jd cemerlang?
 
arghhh...
ape-ape pun ingat.. "awak da buat yg terbaik..dan skarang awk hanya perlu berdoa+tawakal saja.."
 
 
ya Allah 
 
  tenangkanlah hati hambamu ini..
 
kuatkanlah semangatnya
untuk menempuh segala dugaan
 
dan makbulkanlah segala permintannya..
 
aminn....
satu lagi..
 
 
PLKN..
 

huhu..


aku try check smalam..

dan ini msj yg ak terima 

920303-**-****
KUMPULAN2.KEM DESA RIMBA KUALA KANGSAR,PERAK
PKP:PADANG DAERAH MACHANG.
LAPOR:27 MAC2010


apekah?apekah?apekah?


akhir bulan ni??mak oiit..

cuak..

dan 
  
 cuak..




sape dapat kem yg sama ngn ak inform okeh..huhu



p/s: post kali ini agak panjang..xpenah ak buat..zz 

ronda2 kota bharu...

 






haha...enjoy sangat2..walaupun pak cik guard sengal uh spoil mood ak..waaa
len kali kite hang out lagi okeh~

March 3, 2010

saya sudah cukup 18 tahun..so..?


1

 
2


gmbr ke3 mls nk upload...huhu



p/s: thanks 4 all the wishes!!